torsdag 13. mars 2008

Anmeldelse av filmen "Mannen som elsket Yngve"


I dag så vi filmen "Mannen som elsket Yngve". Jeg synes den var veldig bra laget, og den var underholdende. Da jeg fikk høre at vi skulle se filmen trodde jeg det var en veldig sær film men homofile. Men da jeg fikk se filmen, synes jeg den var veldig fin.

Filmen handlet om en gutt som hadde kjæreste, spilte i band og var helt normal helt til det starter en ny gutt i klassen. Da begynte ting å gå galt, og livet hans forandret seg mye. Til slutt ble bandet oppløst, han mistet kjæresten sin og ble sammen med den nye gutten.


Jeg synes det var veldig mange personlige forhold med i denne filmen. Vi fikk se hovedpersonens forhold til venner, kvinnelig kjæreste, mannlig kjæreste og foreldre. De fleste av disse forholdene ble ganske kaotiske mot slutten der hovedpersonen bare hadde moren og den mannlige kjæresten Yngve igjen. Filmen var veldig rørende og til tider trist, og skuespillerne var veldig gode.

Ingen kommentarer: